مسئول مدارس شبانه روزی بیت الاحزان فاطمه زهرا(س) در سراسر کشو از فعالیت ۱۰ مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: طی تابستان طرح «رحله» در این مدارس اجرایی می شود.
کد خبر: ۴۸۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 21 August 2017
محسن قیصری ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: فعالیت اصلی و شاخص موسسه مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن بوده که در سال ۱۳۸۰ در استان فارس شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان از سال ۷۵ در یکی از شهرستان های فارس کار خود را آغاز کرد، گفت: در سال ۹۵ هشتمین مدرسه در خراسان جنوبی و شهر  بیرجند دایر شد.

مسئول مدارس شبانه روزی بیت الاحزان فاطمه زهرا(س) در سراسر کشور ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ مدرسه شبانه روزی حفظ قرآن در سراسر کشور داریم.

وی  با اشاره به فعالیت های این مدارس بیان کرد: برگزاری کلاس های حفظ، روان خوانی و کلاس های عمومی از جمله فعالیت های این مدارس است.

قیصری ادامه داد: اجرای طرح «رحله» در تابستان از دیگر فعالیت ها بوده که در قالب اجرای این طرح، شرکت کنندگان حافظ چهار جزء از قرآن می شوند.

وی با اشاره به میزان استقبال از این مدارس بیان کرد: در سال نخست ۴۰ نفر ثبت نامی داشتیم که خروجی آن ۱۷ حافظ قرآن بوده است.

مسئول مدارس شبانه روزی بیت الاحزان فاطمه زهرا(س) در سراسر کشور بیان کرد: همچنین در سال دوم ۱۳۰ نفر ثبت نامی داشتیم که الان ۱۲۰ نفر در این دوره از مسابقات حضور دارند.

مدیر مدرسه شبانه روزی حسینیه امام رضا (ع) بیرجند بیان کرد: از این تعداد ۴۰ نفر از ۱۵ استان دیگر کشور و ۸۰ نفر نیز از خراسان جنوبی هستند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار