فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت با نصب اولین سیتم VMS استان خراسان جنوبی در ورودی محور بیرجند-قاین کامیون های باربری متخلف از این پس به طور خودکار جریمه می شوند.
کد خبر: ۵۰۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 12 October 2017
تابناک خراسان جنوبی: فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت کنترل کامیون های باربری که از این استان تردد می کنند به صورت هوشمند انجام می گیرد. سرهنگ حسین رضایی در نشیت خود با اصحاب رسانه بیان داشت با نصب اولین سیتم VMS در ورودی محور بیرجند-قاین کامیون های باربری متخلف به طور خودکار شناسایی شده و جریمه می شوند. 

سرهنگ رضایی بیان داشت این سیستم  که تا کنون صرفا در 19 نقطه کشور راه اندازی شده است قادر می باشد کامیون های فاقد بارنامه و معاینات فنی و موارد دیگر را به صورت خودکار شناسایی و برگ جریمه اشان را صادر نماید. 

سرهنگ حسین رضایی افزود برای نصب 10 مورد دیگر از این سیستم ها  در استان جانمایی صورت گرفته که بنابر اولویت به مرور نصب خواهند گردید. وی اظهار داشت از مکان های اصلی در نظر گرفته شده که اولویت بعدی برای نصب این سیستم می باشد محور دیهوک به سمت اصفهان و نیز محور خوسف به سمت دو راهی راهداران است. که تلاش خواهد شد سیستم VMS تا آخر سال در این دو نقطه نصب گردد. 

خراسان جنوبی از محورهای پر تردد شرق کشور است که روزانه مورد عبور و مرور کامیون های زیادی از استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان، یزد و خراسان رضوی است. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار