دهلران یکی از فقیر ترین ثروتمندهای کشور است شهری که از دل زمینش نفت و گاز می جوشد اما از در و دیوارهایش فقر و محرومیت !!
کد خبر: ۵۱۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 20 October 2017
تابناک ایلام  نسیم خوب آیند::دهلران یکی از فقیر ترین ثروتمندهای کشور است شهری که از دل زمینش نفت و گاز میجوشد اما از در و دیوارهایش فقر و محرومیت !!
 
 
وجود مشکلاتی چون نبود زیر ساختهای مناسب شهری، بیکاری ، طولانی و ناکام ماندن پروژه های عمرانی (پتروشیمی ،cng،...) و نبود امکانات تفریحی دهلران را به یک شهر محروم تبدیل کرده است .
 
دهلران ما جایی است که مامور است نفت و گاز را تولید و درآمدش را روانه شهرهای دیگر کند.
 
 در دهلران از 
بیکاری گرفته تا  طلاق ، اعتیاد و خودکشی بیداد می کند. شهری که دستیابی به تمدن نفت را خیلی زودتر از مردمان نقاط نفت خیز ایران تجربه کرد(40هزار سال پیش) امروز در حسرت است.
 
مردم این شهر بحق خود نرسیده اند نفت زیر پایشان در حال جوشش است اما از آن سهمی ندارند و اینگونه است که دهلران فقیر ترین شهر ثروتمند ایران است!
 
 
شهری کوچک با مظلومیتی خاص ؛ خیابانهایی کم عرض ، کوچه هایی خاکی و مردمی که از سپیده ی سحر خدا خدا می کنند کارگری باشد که بیکار نمانند.
 
میدان بسیج دهلران در سپیده دم سحر میزبان خیل عظیمی از کارگران فقیدی است که لحظه ها را می شمارند تا بلکه کاری از نوع کارگری گیرشان بیاید و اینگونه است که ؛دهلران فقیر ترین شهر ثروتمندایران است!
 
از دهلران که بسمت خوزستان می روید دکل های نفت برای شما دست تکان می دهند و تپه هایی که نشان از وجود شرکت های نفت در دهلران هستند و جوانان بیکاری که بجای مشغول بودن در این شرکتها سر از کمپ اعتیاد در می آورند چرا که شرکت های دهلران محل کار تمام مردم ایران است بجز جوانان دهلرانی ،از اصفهانی گرفته تا شیرازی ! حتی آشپزهای آشپزخانه شان نیز مشهدی و ترک است و اینگونه است که دهلران فقیر ترین شهر ثروتمند ایران است.
 
 اگر خواستید دلیل عدم پیشرفت ایلام را بیابید حتما سری به دهلران و شرکت هایش بزنید اینجا می توانید براحتی عمق فاجعه را پیدا کنید./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار