به قلم رئیس شورای شهر شهرستان بشرویه
بشرویه، مجموعه ای خود پالا کتابی است در معرفی تاریخ، جغرافیا، سنتها و آداب و رسوم ، وضعیت عمومی، بزرگان بشرویه و مناظر بافت تاریخی این شهر کهن که گویای رازهای زیادی از فرهنگ غنی و پر قدمت این خطه از خراسان جنوبی دارد.
کد خبر: ۵۲۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 21 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: همزمان با ششمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی در بشرویه رونمایی از کتاب "کتاب بشرویه، مجموعه ای خود پالا" انجام شد.

به نقل از صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس شورای شهر بشرویه و نویسنده این کتاب در این رابطه گفت: این کتاب با تیراژ هزار جلد به چاپ رسیده و دارای 250 صفحه است.

حسن سلیمی با بیان اینکه موضوعات کتاب در قالب تاریخ، جغرافیا، سنتها و آداب و رسوم ، وضعیت عمومی، بزرگان بشرویه و مناظر بافت تاریخی است افزود: این کتاب با هزینه 11 هزار تومان در کتابفروشی های سطح شهرستان بشرویه در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

رئیس شورای شهر بشرویه و نویسنده این کتاب از جمع آوری مطالب و ویرایش این کتاب در مدت 5 سال خبرداد و افزود: برای جمع آوری و چاپ این کتاب 8 میلیون تومان هزینه کردم که هیچگونه حمایتی از سوی نهادهای ذیربط صورت نگرفته است.

وی گفت : بشرویه دارای فرهنگی غنی و با پیشینه تاریخی ارزشمند است و امروز وظیفه ماست که در جمع آوری اطلاعات ارزشمند فرهنگ و تاریخ این شهرستان گام برداشته و با مکتوب نمودن آنها گنجینه ای ارزشمند برای آیندگان خود باقی گذاریم.


تابناک خراسان جنوبی مطالعه این کتاب را به خوانندگان خود توصیه می کند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار