اعتبارنامه دو نفر از نمایندگان منتخب در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا صادر شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱ 20 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، امروز شنبه یکم اردیبهشت، جلسه امضای اعتبارنامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور، اسماعیل نادری فرماندار، حسین گرایلی رئیس هیات نظارت انتخابات شهرستان گرگان و مهدی جرجانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و سایر اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان گرگان برگزار شد.

فرماندار گرگان با بیان اینکه هفت‌ماه تلاش بی وقفه هیات اجرایی انتخابات شهرستان در راستای صیانت از آرا و اعتماد مردم در سطح شهرستان گرگان ستودنی است اظهار کرد: اعضای هیات اجرایی و نظارت انتخابات که متشکل از افراد سرشناس، با تقوا و معتمد شهرستان می باشند با همدلی و همراهی با نهاد فرمانداری انتخابات سالمی و پرشوری را رقم زدند.

اسماعیل نادری با اشاره به اینکه دشمنان دیرینه ما تمام سعی خود را در گسترش نومیدی در سطح جامعه بکار بستند تا حضور مردم در پای صندوق های رای کمرنگ باشد، تصریح کرد: به حمدالله با بکارگیری راهبردهای مقام معظم رهبری با عنوان رسام شاهد انتخاباتی چشمگیر و شورآفرین بودیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرگان در ادامه خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی در بین اعضای هیات اجرایی و نظارت انتخابات و کسب نتایج مطلوب از ثمرات خون شهدا، پیروی از ولایت فقیه و همچنین بصیرت والای مردم است.

حسین گرایلی حضور تمامی افراد را در خلق افتخاری دیگر در روز ۱۱ اسفند سال گذشته موثر دانست و افزود: یکی از مهم ترین عوامل برگزاری انتخابات بدور از حواشی در این دوره، مدیریت صحیح و مخلصانه فرمانداری بود.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار