فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۳۸۵کیلو گرم تریاک در شهرستان «قاین» خبر داد و گفت: در این رابطه ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۶۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱ 06 May 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سردار حسن شجاعی نسب، امروز، ۱۷ اردیبهشت با اعلام این خبر اظهار کرد:ماموران انتظامی شهرستان «قاین» هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان و ۲ دستگاه سواری سمند که در حال تردد بودند مشکوک شدند که با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو‌ها دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: ماموران پس از اجرای طرح مهار و در یک عملیات هوشمندانه۳ دستگاه خودروی قاچاقچیان را متوقف کردند ضمنا ۲ نفر از قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند با رها کردن خودرو از محل متواری گردیدند که ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده، مقدار ۳۸۵ کیلو تریاک کشف کردند.

سردار شجاعی‌نسب با اشاره به این که مأموریت در خصوص دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد؛ خاطر نشان کرد: در این عملیات در مجموع ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۲نفر متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: پلیس با رصد شبانه روزی محور‌های مواصلاتی و فرعی استان اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار