کد خبر: ۱۱۶۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵ 07 May 2024

بیشترین پرونده های ما مربوط به مشکلات اراضی می باشدبیشترین پرونده های ما مربوط به مشکلات اراضی می باشدبیشترین پرونده های ما مربوط به مشکلات اراضی می باشدبیشترین پرونده های ما مربوط به مشکلات اراضی می باشدبیشترین پرونده های ما مربوط به مشکلات اراضی می باشدبیشترین پرونده های ما مربوط به مشکلات اراضی می باشدبیشترین پرونده های ما مربوط به مشکلات اراضی می باشدبیشترین پرونده های ما مربوط به مشکلات اراضی می باشدبیشترین پرونده های ما مربوط به مشکلات اراضی می باشدبیشترین پرونده های ما مربوط به مشکلات اراضی می باشدبیشترین پرونده های ما مربوط به مشکلات اراضی می باشد

گیلان - تابناک: رئیس سابق دادگستری شهرستان لنگرود در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری جدید گفت به دلیل و جود دو سوم جمعیت شهرستان در محله ها ، ایجاد بازار های محلی سه روز در هفته و خصوصا مشکلات اراضی باعث شده جز شهرستان هایی باشیم که بیشترین پرونده های قضایی را داراست به گزارش خبرنگارتابناک گیلان.

تیمور یوسفی در ادامه گفت در طول دوره فعالیتم ۳۴۰ هزار پرونده مختومه اعلام شده است و همچنین میزان ابلاغ های قضایی از ۶۵ در صد به ۹۱ درصد ارتقا پیدا کرده است.

وی گفت در حوزه پرونده چاف و چمخاله اقداماتی در این خصوص صورت گرفته و تاکید شده مشکلات مردم در این منطقه حل و فصل خواهد شد.

رئیس سابق دادگستری لنگرود به بحث تالاب کیاکلایه لنگرود هم اشاره کرد و افزود در شورای حفظ بیت المال تصویب شده که این تالاب که قبلا به شرکت امیر منصور آریا واگذار شده بود ؛ فسخ شود.

گفتنی است شهرستان لنگرود دارای ۴۵۸ کیلومتر مربع مساحت و ۱۴۰ هزار نفر جمعیت است که جز شهرستان های پرتراکم جمعیتی محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار