کد خبر: ۱۱۶۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹ 07 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 18/02/1403 تقدیم حضور می گردد.

-------------------------------------

آزادسازي 510 ميلياردي اراضي کشاورزي در محمودآباد
فرمانده انتظامي استان مازندران از آزادسازي 17 هزار و 200 مترمربع از اراضي کشاورزي به ارزش 510 ميليارد ريال در شهرستان محمودآباد خبر داد. 

سردار "حسن مفخمي شهرستاني" در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر تصرف غير قانوني، ديوارکشي و ساخت و سازهاي غير مجاز در بخش قابل توجهي از زمين هاي کشاورزي منطقه روستاهاي فرامده و تازه آباد در شهرستان محمودآباد موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.
وي افزود: در اجراي اين ماموريت، پس از هماهنگي هاي قضائي و با حضور نمايندگان اداره جهادکشاورزي نسبت به تخريب ديوارکشي ها و بناهاي ايجاد شده در اين زمينهاي اقدام شد .
فرمانده انتظامي استان مازندران از آزادسازي 17 هزار و 200 متر مربع از اراضي کشاورزي در اين عمليات خبر داد و تصريح کرد: ارزش زمين رها سازي شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر 510 ميليارد ريال برآورد شد.
سردار مفخمي شهرستاني با اشاره به تشکيل پرونده براي سه متهم در اين راستا و معرفي به مراجع قضائي خبر داد و اظهار داشت: حفظ بيت المال و اراضي ملي از دست متصرفان و سود جويان همواره در دستور کار پليس قرار دارد و با متخلفان و متصرفان اراضي ملي برابر قانون و با قاطعيت برخورد مي شود.

-------------------------------------

دستگيري محکوم متواري 300 ميلياردي در گلوگاه
جانشين انتظامي استان مازندران از دستگيري متهم متواري تحت تعقيب نيابتي از استان خراسان رضوي به اتهام کلاهبرداري-صدور چک بلامحل به ارزش 300 ميليارد ريال با تلاش ماموران پليس شهرستان گلوگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "سيد موسي حسيني" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي اجراي حکم نيابتي فضايي مبني بر دستگيري محکوم متواري 300ميلياردي در شهرستان گلوگاه؛ ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي با بيان اينکه متهم يکي از کلاهبرداران متواري و تحت تغقيب استان خراسان رضوي بود، ادامه داد: ماموران اين فرماندهي تحقيقات همه جانبه خود را براي دستگيري متهم تحت تعقيب آغاز کرده و موفق به شناسايي مخفيگاه وي در شهرستان گلوگاه شدند.
جانشين انتظامي استان مازندران تصريح کرد: ماموران پليس پس از شناسايي مخفيگاه فرد تحت تعقيب و هماهنگي قضائي، وي را در عملياتي ضربتي دستگير کردند.
سردار حسيني با بيان اينکه متهم به اتهام کلاهبرداري متعدد و صدور چک بلا محل تحت تعقيب پليس خراسان رضوي قرار داشته است، خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگيري تحويل مرجع قضائي شد.

-------------------------------------

دستگيري سارق غيربومي منازل شهروندان ساروي 
رئيس پليس آگاهي استان مازندران از دستگيري سارق غيربومي منازل شهروندان ساروي با 6 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ کارآگاه " علي قيصري" در تشريح اين خبر اظهار داشت: برابر گزارش اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان مازندران و در پي وقوع چندين فقره سرقت هاي منازل در سطح شهرستان ساري با شيوه و شگرد توپي زني،ديلم زني و تخريب درب و متعاقب آن تخريب گاوصندوق حاوي طلاجات، اسناد و نارضايتي هاي عمومي، پيگيري موضوع بصورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس قرار گرفت.
وي افزود: با توجه به حجم سرقت ها در مناطق مرفه نشين شهرستان ساري، ضمن بررسي تصاوير، شيوه و شگرد سرقت ها، حضور سارقان غيربومي در شهرستان ساري طي تجزيه و تحليل صورت گرفته، قوت گرفت.
رئيس پليس آگاهي استان مازندران تصريح کرد: کارآگاهان پليس ضمن استفاده از توان اطلاعاتي و پليسي، موفق به شناسايي يک سارق غيربومي سابقه دار شدند.
سرهنگ قيصري با بيان اينکه تيمي ويژه در اين خصوص تشکيل و به استان لرستان اعزام، با انجام اقدامات اطلاعاتي عملياتي و مساعدت همکاران تخصصي آن استان نهايتاً سارق در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي دستگير و ضمن هماهنگي قضايي به اين پليس منتقل و طي اقدامات تخصصي پليسي به 6 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اقرار و اعتراف کرد.

-------------------------------------

شرور فراري در کلاردشت دستگير شد
فرمانده انتظامي شهرستان کلاردشت از شناسايي و دستگيري عامل اخاذي و خفت گيري متواري در عمليات ويژه ماموران پليس آگاهي آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "ناصر صالحي " در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: در اجراي طرح شناسايي متهمان تحت تعقيب و متواري، دستگيري اين افراد قانون گريز در دستور كار پليس هاي تخصصي و ماموران آگاهي شهرستان قرار گرفت.   
وي افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان کلاردشت با بررسي هاي همه جانبه فردي که اهل يکي از استان هاي غربي کشور بوده و به اتهام 20 فقره درگيري با سلاح سرد و  برهم زدن آرامش و رعب و وحشت به 15 سال حبس محکوم تحت تعقيب مراجع قضائي و فراري بوده  را شناسايي کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان کلاردشت تصريح کرد: ماموران پس از اخذ دستور قضائي در يک عمليات ويژه، متهم را در مخفيگاهش دستگير و با تکميل پرونده به مراجع ذيصلاح معرفي کردند.
سرهنگ صالحي خاطرنشان کرد: پليس همواره با افرادي که بخواهند به هر طريقي اقدام به قدرت نمايي و مختل کردن نظم و امنيت عمومي مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

-------------------------------------

کشف 4 تن و 355 کيلو تخم مرغ فاقد مجوز در ساري 
فرمانده انتظامي شهرستان ساري از کشف 4 تن و 355 کيلو گرم تخم مرغ فاقد مجوز در ايست و بازرسي آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "عبداله حسن زاده " در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي کلانتري11 اين فرماندهي در ايست و بازرسي به 2 دستگاه کاميونت ايسوزو مشکوک و آنها را متوقف کردند.
وي افزود: با حضور عوامل دامپزشکي در بازرسي از اين خودروها، 4 تن و 355 کيلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز کشف که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن بيش از 400 ميليون ريال برآورد شده است.
سرهنگ حسن زاده از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود. 

خبر سلمان مهدوی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار