امام جمعه اراک:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:امربه معروف و نهی از منکر باید دلسوزانه انجام و جامعه به سمت درست هدایت شود و عفاف و حجاب در جامعه حفظ شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸ 10 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: برخی وابسته به جریان‌های ضدانقلابی هستند و ناهنجاری اجتماعی را با این تفکر و رویکرد به راه می‌اندازند و اسلام ستیزی می‌کنند.

وی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر باید دلسوزانه انجام شود افزود:جامعه باید  به سمت درست هدایت شود و عفاف و حجاب در جامعه حفظ شود.

امام جمعه اراک در بخش دیگر سخنان خود به مردم مظلوم غزه اشاره کرد و گفت: دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالمان بسیار مهم و وظیفه انسانی است که با مجاهدت در راه خدا حاصل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دفاع از مردم مظلوم غزه ادامه دارد و این جنبش جهانی خاموش نمی‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: جوانان آمریکا در دانشگاه‌ها علیه رژیم کودک کش شعار می‌دهند و از مردم مظلوم غزه دفاع می‌کنند و بیداری در بین جوانان دنیا موج می‌زند.

وی با اشاره به گورهای دست جمعی رژیم کودک کش، بیان کرد: هفته‌های خشم باید در دفاع از شهدا و مردم مظلوم فلسطین و غزه به عنوان یک جنبش جهانی پیگیری و ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار