فرماندار ملکشاهی:
فرماندار ملکشاهی گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای کاهش خسارت ها در زمان وقوع حوادث طبیعی انجام داد، آموزش و پیشگیری است.
کد خبر: ۱۱۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 27 October 2015

فرماندار ملکشاهی گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای کاهش خسارت ها در زمان وقوع حوادث طبیعی انجام داد، آموزش و پیشگیری است.

به گزارش تابناک ایلام، حسینعلی موسوی روز سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار کرد: با توجه به غیرقابل پیش بینی بودن حوادث، باید همیشه آمادگی لازم برای مواجه شدن با آن را داشته باشیم تا در مواقع خاص با مشکل روبرو نشویم.
وی افزود: آموزش افراد بین همه سطوح و همچنین برگزاری مانورهای امداد و نجات در این خصوص کمک کننده است تا دستگاه های اجرایی و خدماتی مرتبط در هنگام مقابله با بحران سنجیده عمل کنند.
فرماندار ملکشاهی ملاک ارزیابی دستگاه های عضو ستاد بحران را سرعت عمل در مواقع لازم اعلام کرد و گفت: آمادگی تجهیزات، سرعت عمل و هماهنگی بین اعضای ستاد در کاهش خسارت موثر و نشانه کارآمدی و به روز بودن ستاد مدیریت بحران است.
موسوی آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان را در بروز هر گونه حادثه احتمالی یک ضرورت دانست و یادآور شد: باید با پیشگیری قبل از وقوع هر گونه حادثه ای از خسارات احتمالی آن جلوگیری کرد.
وی نقش رسانه ها را در آموزش مردم در برابر بحران های احتمالی مهم و موثر برشمرد و گفت: در کارگروه های امداد و نجات باید از افراد متخصص، باتجربه و توانمند برای آموزش استفاده شود.
موسوی اضافه کرد: در آستانه فصل سرما تدابیر لازم برای مقابله با حوادث احتمالی از جمله راهبندان بخاطر ریزش نزولات جوی در این شهرستان اتخاذ شده است.
شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 30 کیلومتری ایلام واقع است./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار