فرهنگیان سراسر کشور می توانند برای رزرو و جانمایی مکان اسکان خود در سفر به استان فارس به پایگاه اینترنتی http://eskan. medu.ir مراجعه و با وارد کردن کد پرسنلی و شماره شناسایی ملی نسبت به رزرو محل اسکان خود در تعطیلات نوروز 94 اقدام کنند.
کد خبر: ۱۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱ 10 March 2015
بیش از 7 هزار کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی در شیراز اختصاص یافت .
به گزارش تابناک فارس به نقل از واحد مرکزی خبر؛ دبیر ستاد تسهیلات نوروزی فرهنگیان استان فارس از اختصاص 7 هزار و 469 کلاس درس در 920 مدرسه، برای اسکان مهمانان نوروزی در شیراز خبر داد و با اشاره به آغاز رزو اینترنتی مکان اسکان در تعطیلات نوروزی گفت: فرهنگیان سراسر کشور می توانند برای رزرو و جانمایی مکان اسکان خود در سفر به استان فارس به پایگاه اینترنتی http://eskan. medu.ir مراجعه و با وارد کردن کد پرسنلی و شماره شناسایی ملی نسبت به رزرو محل اسکان خود در تعطیلات نوروز 94 اقدام کنند.
شهبازی افزود : هشت سالن ورزشی، سه خوابگاه دانشگاه فرهنگیان و سه خوابگاه دانش آموزی و اردوگاه شهید دستغیب نیز برای میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.
رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: با توجه به اینک ه تعداد مسافران وارد شده به استان در نوروز 93 آمار بالایی بود و تعدادی از مهمانان به علت این که امکان اسکان آن ها در کلاس ها فراهم نشد نارضایتی داشتند، در پی آن هستیم تا تعداد کلاس ها را در سطح استان افزایش دهیم تا در نوروز 94 با چنین مسئله ای مواجه نشویم .
شهبازی با بیان اینکه هر کلاس به طور میانگین امکان اسکان پنج مسافر را داراست، تاکید کرد: افزودن به کلاس های اسکان نیازمند فراهم آوردن امکانات مورد نیاز اسکان مسافران است.
وی با اشاره به تهیه نقشه های شهر شیراز برای توزیع در ستادهای اسکان گفت : در چهار ستاد اسکان غرفه های تلاوت قرآن و نقاشی برای کودکان، نمایشگاه صنایع دستی و کتابخانه های کوچکی دایر خواهند شد تا مسافران طی زمان انتظار خود در این ستادها بتوانند زمان خود را با پرداختن به این فعالیت ها بگذرانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار