استاندار اصفهان:
تابناک: استاندار اصفهان گفت: مدیرانی با گرایش های سیاسی اصولگرایی، اصلاح طلبی و مستقل در سمت های مختلف در دستگاههای اجرایی استان مشغول فعالیتند که اعتدال سرلوحه کار آنهاست.
کد خبر: ۱۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴ 14 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رسول زرگرپور روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: خواسته مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکیل دولتی اعتدال گرا و دوری از افراط و تفریط بود و سیاست های دولت نیز در این راستا برنامه ریزی شد.

وی افزود: مدیریت استان اصفهان نیز بر اساس سیاست های دولت، اجتناب از افراط و تفریط و ایجاد اعتدال در جامعه را سرلوحه کارخود قرار داده است.

استاندار اصفهان دوری از درگیریهای سیاسی، آرامش و ثبات را از دیگر خواسته های مردم اعلام کرد و افزود: به رغم اینکه دشمنان در پی از بین بردن آرامش جامعه هستند اما به لطف الهی و هدایت رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت تدبیر وامید آرامش در کشور حکفرماست.

وی استفاده از کارشناسان و خرد جمعی را برای پیشبرد امور جامعه ضروری خواند و تصریح کرد: تصمیم های عجولانه مشکلاتی را ایجاد کرده است، لذا باید از اتخاذ تصمیم های شتاب زده جلوگیری کرد.

زرگرپور همچنین ارتباط عزتمند با کشورهای جهان را از خواسته های ملت ایران بیان کرد و گفت: صدور انقلاب و معرفی فرهنگ ایران اسلامی از طریق ارتباط عزتمند با سایر ملل جهان امکانپذیر است.

وی سفر 86 هیات سیاسی خارجی به اصفهان را در راستای بهبود مناسبات کشور با کشورهای جهان ارزیابی کرد و یاد آور شد: در مدت بیش از یکسال فعالیت دولت تدبیر و امید، شمار گردشگران خارجی که به اصفهان سفر کرده اند سه برابر افزایش یافت.

در این آیین علی رحمانی به عنوان فرماندار جدید تیران و کرون معرفی و از زحمات حسن سلیمی در این سمت، قدردانی شد.

تیران و کرون از سال 1379 از شهرستان نجف آباد مستقل و دارای فرمانداری شد.

از سال 1379 تا پیش از معرفی علی رحمانی آقایان فرقانی، رضوانی، قاسمی، حقیقی، حسین میرزایی و سلیمی به عنوان فرماندار تیران و کرون به مردم این شهرستان خدمت کرده اند.

شهرستان تیران و کرون با 70 هزار تن جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار