رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی در شهرستان محلات :
تابناک: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اقدام عملی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری را بهترین راه کار در جهت برون رفت از مشکلات معیشتی، رفع بیکاری، توسعه اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار دانست .
کد خبر: ۲۰۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵ 03 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس حاجی پورکه برای معرفی سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت محلات به این شهرستان سفر کرده بود، در جمع فعالان حوزه تولید، اعضای انجمن ها و تشکلهای بخش خصوصی محلات با اشاره به نامگذاری سال 95 به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تصریح کرد: تعامل، همراهی و تقویت بخش خصوصی از ضروریات تحقق اقتصاد مقاومتی است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، تسریع و تکمیل طرحهای نیمه تمام، نوسازی و بازسازی خطوط تولید، رفع مشکلات واحدهای تولیدی، جذب سرمایه گذار، توسعه صادرات و واگذاری امور غیر حاکمیتی به تشکل ها را از دیگر برنامه های این سازمان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: قطعا استفاده از تمامی ظرفیت و پتاسیل های بخش دولتی و خصوصی و برنامه ریزی در جهت  تعامل این دو بخش بیش از پیش احساس می شود .

وی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی با شعار محقق نخواهد شد و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری اقدام عملی در این خصوص، بهترین راه کار در جهت برون رفت از مشکلات معیشتی، رفع بیکاری، توسعه اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار خواهد بود .

 مهندس حاجی پور تصریح کرد: با اجرای طرح عارضه یابی و تجزیه و تحلیل اطلاعات این طرح، مشکلات و علل رکود واحدهای تولیدی استان شناسائی و با ارائه راه کارهای متناسب با هر یک از این مشکلات، به دنبال رفع موانع تولید در استان هستیم .

وی همچنین افزود: در حال حاضر خوشبختانه با وفاق و همراهی مسئولین ارشد استان از حوزه تولید و سرمایه گذاری، گام های موثری در این زمینه برداشته شده که به زودی نتایج حاصل از این اقدامات اطلاع رسانی خواهد شد

در پایان این جلسه، ضمن تجلیل و قدردانی از زحمات حسن سلیمی، رئیس سابق اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات که به درجه بازنشستگی نائل آمدند، رضا ملکی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار