در ایام ولادت امام علی(ع)
در ایام ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) 110 سری جهیزیه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی استان البرز و خیرین به نوعروسان نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۲۱۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 21 April 2016

علی سالارکیا گفت: اقلام اهدایی جهیزیه شامل یخچال فریزر، اجاق گاز، ظروف آرکوپال، قابلمه تفلون، دو تخته پشتی بود که به 110 نوعروس نیازمند تحویل شد.
این مسئول با اشاره به اینکه علاوه بر کمک به تامین نیازهای مادی امر ازدواج محرومان باید در خصوص فراهم نمودن شرایط معنوی و فرهنگی نوعروسان جوان نیز اقدام کرد، تصریح کرد: ارائه آموزش‌های لازم جهت آمادگی زوج‌های جوان برای آغاز زندگی مشترک در موضوعات بهداشت روان، بهداشت فردی، احکام، اخلاق و مدیریت خانواده از جمله برنامه‌های این نهاد است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیکوکاران و موسسات خیریه فعال در جهت تامین نیازهای مختلف جامعه هدف از جمله برنامه‌های اساسی کمیته امداد است.
وی افزود: از همه مردم نوعدوست استان دعوت می‌کنیم بر اساس علاقمندی در مشارکت امور خیر و در زمینه‌های مختلف از جمله جهیزیه، درمان، امور تحصیلی و فرهنگی، مسکن و... یاریگر امدادگران کمیته امداد باشند و با مراجعه به دفاتر امداد در شهرهای مختلف استان خیر دنیا و آخرت را برای خود فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار