مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاری رضوی ۳ روز تمدید شد
کد خبر: ۲۵۵۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 03 July 2016

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از تمدید ۳ روزه مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاری رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تابناک ، احمد محبی به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: پنجمین جشنواره ملی نقاشیخط و حروف نگاری رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) به میزبانی خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آخریم مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۱۵ تیرماه اعلام شده بود، افزود: به دلیل درخواست هنرمندان، مهلت ارسال آثار به مدت 3 روز تمدید شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی در خصوص نحوه ارسال به این جشنواره گفت: هنرمندان می‌توانند حداکثر 8 اثر در هر رشته به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و آثار ارسالی باید با فرمت jpg با وضوح 300 dpi و اندازه تقریبی cm 10×15 باشد.

محبی با تاکید بر اینکه آثار ارسال شده برای جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی نباید در جشنواره دیگری ارائه شده باشد، بیان کرد: آثار ارسالی در بخش نقاشیخط باید در ابعاد100×100 یا70 ×100 باشد.

وی با بیان اینکه اصل آثار پس از برگزاری جشنواره عودت داده خواهد شد، یادآور شد: علاقمندان برای دریافت فراخوان جشنواره می توانند به سایت این اداره کل به آدرس اینترنتی khj.farhang.gov.ir و همچنین www.khorasanjonobi.shamstoos.ir و یا دبیرخانه جشنواره مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: علاقه‌مندان پس از دریافت فرم‌ها می‌توانند آنها را پر کرده و به آدرس jh.ershad@yahoo.com رسال کنند تا بررسی شود.

محبی خاطرنشان کرد: اعلام نتیجه اولیه انتخاب آثار 25 تیرماه و اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان 18 مردادماه برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار