کد خبر: ۳۹۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷ 12 March 2017
به گزارش تابناک یزد،فرماندار مهریز بر برنامه‌ریزی و هماهنگی در خصوص انجام برنامه‌های مختلف و مناسب فرهنگی برای مسافران نوروزی در این شهرستان تاکید کرد .

 «سید محمد رستگاری» در نشست ویژه شورای آموزش و پرورش مهریز درخصوص برنامه‌ریزی برای اسکان مهمانان نوروزی افزود: به خاطر سابقه، شرایط، موقعیت و وجود ده‌ها اثر تاریخی و فرهنگی همواره مهریز در طول سال به ويژه در نوروز مقصد جمع زیادی از گردشگران و مسافران است .

وي ادامه داد: ایام نوروز یک فرصت مناسب برای پذیرایی از مسافران و مهمانان و معرفی آثار و ابنیه تاریخی و فرهنگی شهرستان است که باید با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و مردم در اين باره اقدام کرد .

فرماندار مهریز اظهار كرد: برپایی نمایشگاه مهریز شناسی در کنار ستاد مرکزی اسکان مهمانان نوروزی یک فعالیت خوب است که باید امسال با قوت بيشتري محقق شود و بتوان این شهرستان را بهتر و بیشتر در قالب برنامه‌های مختلف نشان داد .

رستگاری گفت: توجه به اسکان مهمانان و مسافران از دیگر مسائل مهم است که باید توسط آموزش و پرورش و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان با جدیت پیگیری شود .

مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص اسکان میهمانان نوروزی ارائه و بر همکاری تمامی ادارات شهرستان در این زمینه تاکید کرد .

در پایان تعدادی از مسئولان اجرایی به ارائه گزارش در خصوص برنامه‌های خود در قالب ستاد سفر و اسکان مسافران و مهمانان اشاره کردند و بر همکاری دستگاه‌های اجرایی برای کارهای فرهنگی ، اطلاع رسانی و اسکان مسافران نيز تاکید شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار