رئیس اتاق اصناف شهرستان شمیرانات گفت: کسبه شمیرانات تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند.
کد خبر: ۴۰۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 17 April 2017
 طاهر محمدی اظهار داشت: یکی از اهداف اتاق اصناف شهرستان شمیرانات رفاه حال کسبه این شهرستان و بهره مندی آن ها از امکانات هرچه بیشتر رفاهی است.

وی افزود: با توجه به اینکه کسبه فاقد بیمه تکمیلی هستند و هزینه‌های درمان نیز بسیار سنگین است، با رایزنی‌های متعدد با شرکت های بیمه توانستیم نسبت به عقد قرارداد بیمه درمان تکمیلی کسبه اقدام کرده و اکنون قرارداد با شرکت‌های بیمه‌گذار پس از بحث و تبادلات متعدد نهایی شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان شمیرانات اضافه کرد: بهره مندی از بیمه تکمیلی برای خانواده ها یک ضرورت محسوب می شود لذا اجرای این طرح علاوه بر دارندگان پروانه کسب برای شاغلین و مباشرین فعال در اصناف شهرستان نیز امکان پذیر است.

محمدی گفت: ثبت نام در این طرح تنها یک بار در سال و آن هم از طریق اتاق اصناف شهرستان شمیرانات امکان پذیر است، لذا از کسبه می خواهیم از همین امروز برای ثبت نام به اتاق اصناف شمیرانات مراجعه کنند.

این مسئول صنفی شهرستان شمیرانات افزود: امیدواریم با همکاری‌های لازم توسط اتحادیه‌های صنفی و اعضای آن بتوانیم به اهداف خود رسیده و برای اقدامات بعدی گام های مستحکم تری برداریم و خدمات بهتری به کسبه شهرستان ارائه دهیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار