​مدیر کل دفتر آموزش پیش دبستانی مطرح کرد:
​مدیر کل دفتر آموزش پیش دبستانی گفت: نوآموزان پیش دبستانی برای شرکت در طرح سنجش باید در مدارس دارای مجوز آموزش و پرورش شرکت کنند.
کد خبر: ۴۱۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱ 28 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری پانا،رخساره فضلی، در خصوص شرکت نوآموزان پیش دبستانی در طرح سنجش سلامت عنوان کرد:  از سال گذشته نوآموزان پیش دبستانی می توانند در طرح سنجش سلامت شرکت کند.
وی با اشاره به اینکه طرح سنجش سلامت با همکاری وزارت بهداشت و سازمان آموزش و پرورش استثنایی انجام می‌شود، ادامه داد: نوآموزانی امکان شرکت در این طرح را دارندکه در مدارس پیش دبستانی دارای مجوز آموزش و پرورش ثبت نام کرده باشند در غیر این‌صورت چنین امکانی وجود ندارد.
مدیر کل دفتر آموزش پیش دبستانی با اشاره به مدیریت یکپارچه پیش دبستانی ها اظهار کرد: در قانون جدید مدارس غیردولتی این موضوع مورد تاکید قرار گرفته و مسئول حاکمیتی مدارس پیش دبستانی آموزش و پرورش معرفی شده است.
فضلی تصریح کرد: برای سنجش نوآموزان سامانه سناد و سامانه  طرح سنجش با یکدیگر درارتباط بوده و در صورتی که نوآموزی در سامانه سناد ثبت نام نکرده باشد امکان شرکت در طرح سنجش از وی سلب می‌شود.
وی افزود: باتوجه به اینکه این طرح دومین سال برگزاری را طی می گذراند پیش بینی 
می شود امسال استقبال بیشتری از آن داشته باشیم البته در سال اول اجرای طرح نیز استقبال خانواده ها رضایت بخش بوده است.
مدیر کل دفتر آموزش پیش دبستانی با بیان اینکه معمولا نواموزان پیش دبستانی در برنامه های آمادگی تحصیلی دچار نواقصی هستند، گفت: برنامه‌های مداخله‌ای از یک سال پیش برای ورود به نوآموزان کمک می کند.
فضلی با اشاره به اینکه خانواده ها ارتباط خوبی با طرح مداخله ای دارند، یادآور شد: 95 درصد از خانواده ها در طرح مداخله ای شرکت کردند البته تعداد کمی به مراکز تخصصی نیاز داشتند . ‌

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار