امام جمعه بیرجند گفت: در رابطه با سند ۲۰۳۰ از آنجایی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی بزرگان زیادی وجود دارند باید به این موضوع رسیدگی می‌شد و باید جلوی آسیب‌ها گرفته شود.
کد خبر: ۴۲۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 13 May 2017
حجت الاسلام علی رضایی‌بیرجندی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بیرجند با تبریک میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود (ع) اظهار داشت: همه ما منتظر ظهور مهدی موعود (عج) هستیم و باید برای رسیدن به قله انتظار تقوا را در ابعاد گوناگون دنبال کنیم.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: شهدای انقلاب لایق آن بودند تا رهبری مانند امام خمینی (ره) آنها را هدایت کند و شهدای مدافع حرم لایق آن هستند تا ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای پیشوای آنها باشد.

رضایی‌بیرجندی با اشاره به اینکه با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت در کشور وجود دارد افزود: در همه حال باید قدر امنیت را بدانیم و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی نیز برای تقویت نظام موثر بوده و نا امیدی دشمنان را در بر دارد.

وی با اشاره به سخنان رهبری بیان کرد: طبق فرمایشات رهبری هرکس که بخواهد در انتخابات آشوب کند با عکس العمل سخت مواجه خواهد شد چراکه این نظام با خون شهدا آبیاری شده و کاندیدایی که امروز برای ریاست جمهوری وعده و شعار می‌دهد برای حل مشکلات راه حل بدهند.

وی با بیان اینکه شهدا برای دین خدا جان خود را از دست دادند اظهار داشت: دشمن فرزندان ما را از دین منحرف می‌کنند اما کاندیدها باید برنامه‌های خود را صادقانه عرضه کنند.

80 میلیون نفر جمعیت ایران باید سرباز گمنام امام زمان (عج) باشیم

رضایی‌بیرجندی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) چشم بینای نظام بوده و امنیت را تامین می‌کنند افزود: باید همه 80 میلیون نفر جمعیت ایران سرباز گمنام امام زمان(عج) باشیم.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته اظهار داشت: روز میلاد امام زمان(عج) و روز سربازان گمنام امام عصر(عج) را تبریک می‌گوییم همچنین روز بزرگداشت فردوسی، ارتحال آیت‌الله بهجت، روز روابط عمومی و روز میراث فرهنگی از مناسبت‌های دیگر هفته پیش رو است که همه آنها را گرامی می‌داریم.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: مقام معظم رهبری نسبت به سند 2030 گلایه کردند چون در شورای عالی انقلاب فرهنگی بزرگان زیادی وجود دارد که باید رسیدگی بیشتری می‌شد.

رضایی‌بیرجندی با اشاره به فعالیت کاندیداهای شوراهای شهر در فضای مجازی افزود: با عکس‌های رنگارنگ و زدن گروه‌ها کاری درست نمی‌شود کاندیدای شورای شهر باید برنامه درستی از خود ارائه دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار