نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس بزرگترین مشکل منطقه را مشکل آب دانست و گفت: مسائل و مشکلات شهرستان باید به صورت ویژه پیگیری شود.
کد خبر: ۴۷۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 01 August 2017
محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم طبس فردوس بشرویه و سرایان در سخنانی بزرگترین مشکل منطقه را مشکل آب دانست و گفت: شورای اداری جای همینگونه بحث هاست و باید خروجی داشته باشد.

وی گفت: آب بهای دیهوک از فردوس بیشتر است، یعنی شهر و روستاهای اطراف دیهوک باید آب بهای بیشتری پرداخت کنند و این جای سوال است.

وی افزود:من باید این مسائل را بدانم که پیگیری کنم و واقعیت این است که باید مسائل ویژه دیده شود.

وی گفت: به همت شهردار مبلمان شهری طبس بهبود یافته است و من به سهم خود از مدیرانی که زحمت می کشند و مردم می بینند تشکر می کنم.

امیرحسنخانی گفت : سال ۹۶ نسبت به سال قبل متفاوت است و با توجه به شعار سال اعتبارات خوبی برای اشتغال گذاشته شده است که به بانک ها نیز داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه بیشترین بوم گردی در طبس ایجاد شده است.

امیرحسنخانی بیان کرد: درتمام رشته ها ما باید از سرفصل اعتبارات استفاده کنیم چرا که طبس این ظرفیت را دارد.

وی افزود: درخصوص بز سانن نیز چندی قبل بازدیدی با دیگر مسئولین انجام شد و واقعیت این است که دامداران اقدام اولیه را کرده اند و از این به بعد همت مسئولین را درحمایت بیشتر می طلبد.

نماینده مردم طبس در مجلس به حوادث جاده ای اشاره کرد و با ابراز تاسف از این حوادث گفت: چرا جاده ای که تعمیراتش تمام شده باز و افتتاح نمی شود که درهمان نقطه حادثه باید دیده شود.

وی گفت : ۳۰ درصد اعتبارات در استان توزیع نشده است و سهم حوزه انتخابیه و دیگر شهرها باید دیده شود و اگر قرار است از این اعتبارات(خطاب به موضوع راه آهن) کم شود برای کارهای استانی، اینکار نباید انجام شود.

امیرحسنخانی در ادامه تصریح کرد: سال اشتغال است و ما باید آمار بدهیم ومن خوشحالم که جناب عابدزاده که فرزند طبس است در بحث تکاپو فعال است.

وی ضمن تشکر از امام جمعه طبس در دغدغه ها و پیگیری موضوعات و شایعات خصوصا دربحث راه آهن گفت: اعتقادم این است که با معرفی مدیر جدید راه آهن تصمیم بر تقویت راه آهن شرق است.

وی عنوان کرد: مسئولین استانی و شهرستانی حمایت میکنند تا کارهای مختلف در این شهرستان انجام شود.

وی در پایان گفت: درشورای اداری فردوس گفته ام طبسی ها پیگیرتر  در مسائل شهرستان هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار