مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ضمن اشاره به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان، گفت: نزدیک به ۷۰۰ نفر از بازرسان و ناظران دستگاه‌های نظارتی بر مراکز خدمات دهنده به مسافرین نوروزی نظارت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ 16 March 2024

به گزارش تابناک گلستان، درویش علی حسن زاده، بعدازظهر امروز ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های صادره توسط ستاد ملی هماهنگی خدمات سفر، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و نیز وزارتخانه‌های متبوع دستگاه‌های نظارتی استان حدود ۷۰۰ نفر از نیرو‌های بازرس دستگاه‌های نظارتی و خدمات رسان بر مراکز اقامتی پذیرایی و خدماتی در استان نظارت می‌کنند.

وی با توضیح اینکه این نظارت با مشارکت همکاری اتاق اصناف و جوامع و اتحادیه‌های صنفی و گردشگری انجام می‌شود، گفت: اقدامات نظارتی صورت گرفته در قالب برگزاری گشت‌های نظارتی تخصصی و نیز جلسه‌های مشترک ستاد و کمیته نظارت وتنظیم بازار با حضور تیم‌های مختلف در شیفت‌های صبح، عصر و حسب مورد شبانه به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات واحد‌های صنفی و جوامع گردشگری و مراکز اقامتی و پذیرایی و تفریحی و ... می‌باشد.

رئیس کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این مورد، عنوان کرد: شرح وظایف محوله توسط هر یک از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و خدمات رسان از قبیل برگزاری جلسات تخصصی درون دستگاهی و مشترک شامل کمیته نظارت و تنظیم بازار در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه انجام شده است.

حسن زاده با بیان اینکه برنامه ریزی‌های لازم درون دستگاهی به منظور ارائه بهترین خدمات برای مسافران و گردشگران نوروزی اجرا شده است، گفت: هدف ما این است که با تشکیل ستاد‌های ویژه نظارتی در راستای افزایش رضایت شهروندان و مسافران و همچنین کاهش تخلفات احتمالی گام برداشته که این امر موجبات افزایش رشد اقتصادی استان را نیز فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مردم استان و مسافران نوروزی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را اطلاع داده و پیگیری کنند، افزود: مردم عزیز می‌توانند با شماره تلفن ستاد مرکزی خدمات سفر کشور ۰۹۶۲۹ و همچنین شماره تلفن ۱۲۴ اداره کل صمت و شماره تلفن‌های اضطراری دستگاه‌های مرتبط اطلاع رسانی کنند.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: ۱۴ شعبه تعزیرات حکومتی نیز به صورت شعب ثابت در کنار شعب سیار آماده بررسی پرونده‌های احتمالی از تخلفات خواهند بود.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار