معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آمادگی ۳۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و سه نمازخانه بین راهی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی و روزه داران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ 18 March 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حسین عباسی، امروز ۲۸ اسفند به رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در ماه ضیافت الهی و آستانه سال نو بازدید‌های دوره‌ای از مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی به طور مستمر توسط کمیته ویژه نظارت استانی و شهرستانی شامل نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ذی ربط انجام می‌پذیرد.

وی در ادامه از اقدامات نظارتی بر مجتمع‌ها چنین گفت: ضرورت آمادگی تنظیف و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین نظافت و پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع‌های خدماتی رفاهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.

عباسی تاکید کرد: در صورت مشاهده نواقص درهر یک از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین راهی که وضعیت نامطلوبی دارند در اولویت رسیدگی و به قید فوریت تعیین تکلیف و در صورت عدم رفع نواقص در موعد مقرر مراتب به کمیسیون تخلفات ارجاع و نسبت به تعطیلی مجموعه اقدام می‌گردد.
وی یادآور شد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰-۳۰۰۰۱۴۱ نیز جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان عزیز پیش بینی شده است.

عباسی خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای، می‌توانند با بهره‌گیری از سامانه ۱۴۱ از محل مجتمع‌ها در طول مسیر مورد نظر مطلع شده و سپس با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به سفر خود اقدام کنند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار