کد خبر: ۱۱۶۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹ 26 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر اظهار داشت:

تلاش حسینی پور برای توسعه استان قابل تقدیر است ، مدیران غیر همسو با استاندار مازندران تغییر کنند 

 

امام جمعه بابلسر به پویش همدلی استاندار مازندران پیوست  

 

قلی پور با اشاره به اینکه مسئله همدلی برای مازندران بسیار مهم و ضروری است افزود: ائمه جمعه در کنار مسئولان خدمتگزار بوده و از آنها حمایت می کنند چرا که اگر همه ما در کنار هم باشیم بر مشکلات پیروز خواهیم شد.

حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور امام جمعه بابلسر در حاشیه دیدار نوروزی استاندار مازندران و ائمه جمعه استان با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت : در سال جهش تولید با مشارکت مردم؛مشارکت مردم بسیار مهم است و بر این اساس اولین اقدامی که باید صورت گیرد احصاء ظرفیت های مازندران در حوزه گردشگری ،کشاورزی ،تولیدی و منابع انسانی است .

وی افزود: اگر همه ما در کنار هم قرار بگیریم و احساس کنیم سوار بر یک کشتی هستیم و باید  این کشتی را به ساحل نجات برسانیم در آن صورت هرکسی تلاش می کند به دیگری کمک کند و یکدیگر را به جای رقیب ، رفیق می بینند.
 
قلی پور با اشاره به اینکه پویش همدلی استاندار مازندران باید مورد توجه  قرار گرفته و جنبه عملیاتی پیدا کند، بیان داشت: اگر همه ما  برای توسعه استان در کنار هم قرار بگیریم روزهای خوبی را برای مازندران پیش بینی خواهیم کرد.

وی با تقدیر از سفرهای شهرستانی استاندار مازندران تصریح کرد: دولت مردمی ،استاندار مردمی می طلبد و سفرهای شهرستانی استاندار یکی از نشانه های دولت مردمی است که سال گذشته در دور اول استاندار مازندران در اکثر شهرستان ها حضور پیدا کرد که امیدوارم در دور دوم سفر شهرهای آخر در اولویت نخست قرار گیرند . 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار