شهردار کرمانشاه خبر داد؛
شهردار کرمانشاه گفت: اقدامات بسيار خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافيک کرمانشاه توسط فرمانده انتظامی استان صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۶۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶ 08 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، نادر نوروزی در مراسم آغاز به کار مدرسه طرح ترافيک کرمانشاه که روز گذشته سه شنبه (نوزدهم اردیبهشت‌ماه) در مدرسه شهيد بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در جوامع پيشرفته و در شهرهای توسعه يافته و بزرگ، فرهنگ و رفتارهای ترافيکي نقش مهمی ايفا می‌کند.

وی افزود: توسعه حمل و نقل، احداث و اصلاح معابر شهری در کنار راه اندازی توقفگاه‌ها از جمله موارد مهمی است که در توسعه شهری مد نظر قرار می‌گيرد و در کنار همه اينها توجه به فرهنگ ترافيک‌ از جايگاه ويژه‌ای برخوردار است.

شهردار کرمانشاه با تاکيد بر اينکه انسان‌ها در هر سنی به فرهنگ ترافيک و ارتقاء آن نياز دارند، تصریح کرد: آغاز به کار مدرسه طرح ترافيکی گام بلندی است که دانش آموزان را از همين ابتدای زندگی با قوانين و فرهنگ مربوط به ترافيک آشنا مي کند.

نوروزی همچنين با قدرداني از ابتکار حاجيان فرمانده انتظامی استان برای راه اندازی مدرسه طرح ترافيک، گفت: از زمان حضور وی در راس مجموعه انتظامي اقدامات بسيار خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافيک صورت گرفته است.

وی همچنين با اشاره به آغاز اصلاح نقاط حادثه خيز کرمانشاه، گفت: اين اقدام هم با حضور ميداني فرمانده انتظامی استان تاکنون نتايج بسيار خوبي همراه داشته است.

نوروزی در پايان ابراز اميدواری کرد با راه اندازی مدرسه طرح ترافيک، آموزش‌های لازم به دانش آموزان ارائه و اين آموزش‌ها به درون خانواده‌ها کشيده شود تا در آينده‌ای نزديک شاهد اثرات مطلوب آن در سطح شهر و جامعه باشيم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار