رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مشارکت ۱۱۰ هزار نفر از مردم کرمانشاه در دور دوم انتخابات تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴ 10 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی شعبانی عصر امروز جمعه (۲۱ اردیبهشت ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد انتخابات استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تا کنون ۱۱۰ هزار نفر در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه مشارکت کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۵۲ درصد آقا و ۴۸ درصد خانم هستند، با توجه به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در کرمانشاه شاهد رضایت مردم هستیم و کوچک ترین مشکلی در احراز هویت به صورت آنلاین و صندوق آفلاین نداشته‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲ الی ۶ صندوق در هر شعبه جانمایی شده که مشکلی در خصوص صندوق‌های رأی ایجاد نشود.

وی در خصوص تمدید زمان انتخابات خاطرنشان کرد: زمان فرایند برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور تا ساعت ۲۰ تمدید شده است.

شعبانی در خصوص تخلفات انتخاباتی ادامه داد: در شعب اخذ رأی تخلفی مشاهده نشده، اما نیروی انتظامی تا کنون ۲۵ نفر را به دلیل تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن اذهان مردم در سطح حوزه انتخابیه دستگیر کرده و در صورت لزوم پرونده قضائی برای آنها تشکیل خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار