وزیر سابق اطلاعات:
وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمن با راه اندازی تشکل های مردمی سعی در نفوذ و جریان سازی در جامعه دارد.
کد خبر: ۳۵۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 03 January 2017
حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: سرمایه گذاری دشمن در زمینه نفوذ یکی از مشکلات جدی و مورد توجه مقام معظم رهبری در جامعه است.

وی با بیان اینکه دشمن در فضای فعلی جامعه بیشترین سرمایه گذاری‌ها را می‌کند تا بتواند جریاناتی در مسائل اجتماعی راه بیندازد، افزود: دشمن تمام سعی خود را می‌کند تا از طریق راه اندازی جریانات اجتماعی در جامعه به تمامی اهدافی که در سر دارد برسد.

وزیر سابق اطلاعات ادامه داد: دشمن با راه اندازی تشکل های مردم نهاد سعی در نفوذ و جریان سازی در جامعه را دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با جریان سازی سعی در منحرف کردن ذهن مردم از مسائل اصلی جامعه را دارد، بیان کرد: امروز یکی از وظایف جمع فرهیخته کشور رصد توطئه‌ها و طراحی مقابله است.

مصلحی با بیان اینکه امروز جامعه به جایگاه های بسیار خوبی دست یافته است، تصریح کرد: علی رغم تمام تحریم های سنگین علیه جمهوری اسلامی ایران اما موفقیت های زیادی برای فضای علمی در کشور کسب شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام توان خود را در جهت دست نیافتن ملت ایران به موفقیت‌ها به کار گرفته است، گفت: خوشبختانه منطقه خراسان جنوبی از نظر همراهی با نظام و ولایت جزء مناطق ویژه در کشور است.

وی با بیان اینکه مجموعه نیروهای ارزشی در کشور باید در مسیر اصلی انقلاب قرار گیرند، عنوان کرد: یکی از مسائل مهمی که دشمن برای رسیدن به اهداف خود از آن استفاده می‌کند تهدید و ترساندن ملت است.

مصلحی با اشاره به اینکه رمز پیروزی ترامپ در انتخابات شعار دادن برای رسیدن به مسائل داخلی کشور آمریکا بوده است، اظهار داشت: صهیونیست‌ها نیز نهایت استفاده را از میدان های رقابتی می‌برند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه عربستان تمام تلاش خود را برای رای آوردن کلینتون کرد، افزود: باید همواره مراقب توطئه‌ها باشیم تا دشمن نتواند مردم را دچار سرگردانی و غفلت کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار