همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر؛
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان‌جنوبی با تاکید بر اینکه خدمات نظام در بستر مساجد باید برای مردم بازگو شود، از اجرای ۶۰۰ برنامه در کانون‌های فرهنگی هنری استان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 15 January 2017
 حجت الاسلام ابراهیم سبزه‌کار امروز (۲۵ دی ماه) در کمیته مساجد ستاد دهه فجر، گفت: امام خمینی (ره) ایمان به خدا، ایمان به مردم و ظرفیت آن‌ها، ایمان به راهی که انتخاب کرده بود و ایمان به هدف و آرمانی که ترسیم کرده بود را سرلوحه کارهای خود قرار داد.
وی با بیان اینکه باید برای احیای دوباره مسجد برنامه‌ریزی کنیم، افزود: مسجد به عنوان یک عنصر اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی است که خدمات و زیبایی‌های آن را باید برای مردم بازگو کنیم.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی، بر بیان خدمات و دستاوردهای نظام از طریق مساجد تاکید کرد.
سبزه‌کار با تاکید بر بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق مساجد برای مردم، گفت: محوریت مسجد باید در برنامه ریزی‌های طول سال به ویژه ایام الله دهه مبارک فجر لحاظ شود و تلاش شود که دستاوردها و خدمات نظا ایران از تریبون مساجد بیان شود.
وی بر ارائه برنامه‌ها از سوی اعضای کمیته مساجد به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری استان به عنوان مسئول کمیته مساجد استان تاکید کرد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌جنوبی غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب، برگزاری جشن انقلاب در کانون‌های مساجد، اجرای ۶۰۰ برنامه در تمامی کانون‌های فرهنگی هنری استان، برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی، برگزاری مسابقه غذاهای بومی محلی، راه‌اندازی دومین کارگاه کسب و کار در جوار مساجد را از جمله برنامه‌های دبیرخانه مساجد استان در ایام الله دهه مبارک فجر ذکر کرد.
وی، برگزاری جشن انقلاب در بخش درح شهرستان سربیشه، افتتاح کانون‌های فرهنگی هنری، برگزاری اختتامیه‌های طرح تلاوت نور، آغاز تفسیر سوره فجر در مساجد، افتتاح طرح جوانه‌های نور (حفظ جزء سی قرآن توسط نونهالان)، برپایی کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی در سطح استان، توزیع قرآن و تابلوهای طرح تلاوت نور، ارسال تجهیزات برای افتتاح کانون های جدیدالتاسیس را از جمله برنامه‌های دیگر دبیرخانه مساجد استان در این ایام برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار