رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی از کسب رتبه برتر استان خراسان جنوبی در خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) خبر داد و گفت: این استان رتبه نخست بازسازی عتبات عالیات را در کشور دارد.
کد خبر: ۳۷۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 05 February 2017
 موسی جوینده در مراسمی از اهتمام شرکت کویرتایر در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در کاظمین قدردانی کرد.
وی در لوح تقدیر مدیرعامل شرکت کویرتایر که در جمع نمازگزاران این کارخانه اعطا شد آورده است: سپاسگزار مشارکت مؤثرتان در تسهیـل حضور عارفانه میلیون‌ها دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستیم.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی از کسب رتبه برتر خراسان جنوبی در خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) خبر داد و گفت: این استان رتبه اول بازسازی عتبات عالیات را در کارنامه دارد.
جوینده با اشاره به تعهد 3 میلیارد تومانی استان برای 9 ماهـه امسال گفت: با همت، تلاش و مشـارکت مردم ولایت‌مدار، میزان جذب شده در مدت یاد شده به 3 میلیارد و 600 میلیون تومان رسیده که نشان از افزایش 120 درصدی دارد.
وی گفت: ستاد عتبات عالیات استان در ایام اربعین حسینی بیش از 700 پرس غذا در هر روز توزیع کرده است.
رئیس ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: امسال این ستاد 8 هزار و 500 نفر را اسکان داده و بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر را در میان وعده‌های غذایی پذیرایی کرده است.
جوینده با اشاره به ساخت زائرسرا در مشهد مقدس بر همکاری شرکت کویرتایر برای مشارکت در ساخت این مجموعه و همچنین اختصاص یک موکب به عنوان کویرتایر در ایام اربعین در کاظمین تأکید کرد.
مدیرعامل شرکت کویرتایر هم در این مراسم با اشاره به اقدامات ارزشمند صورت گرفته این ستاد در راهپیمایی تاریخی اربعین حسینی گفت: واقعاً این خدمات شایستـه در تاریخ معاصر بی‌نظیر بوده و خود عنایتـی است که از سـوی اباعبدالله‌الحسین(ع) به ما رسیده است.
سید محمدحسین زینلی کسب رتبه‌های کشوری بازسازی و خدمات‌رسانی به زائران را به مدیریت عتبات عالیات استان تبریک گفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار