نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم بیرجند، درمیان خوسف در مجلس شورای اسلامی خواستار ایجاد مرکز درمانی تأمین اجتماعی در شمال شهرستان بیرجند شد.
کد خبر: ۳۷۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 08 February 2017
حجت الاسلام محمد باقر عبادی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: باید درمانگاه تأمین اجتماعی در شمال بیرجند احداث شود.
وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی هرگز باری بر دوش دولت نگذاشته است، گفت: این سازمان، مجموعه ای حرفه ای و حساب شده است.
حجت الاسلام عبادی با اشاره به نبود مرکز درمانی در شمال شهر بیرجند بیان کرد: اکثر ساکنان این منطقه افراد کم درآمدی بوده و رفت و آمد به مراکز درمانی برایشان دشوار است.
وی با بیان اینکه مردم این منطقه نیز از نبود مراکز درمانی گلایه مند هستند، گفت: این مردم معتقدند که کلنگ احداث بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) ابتدا در شمال شهر به زمین خورده است.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید ساختمانی برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شمال بیرجند تهیه شود.
پرداخت۶۰۰میلیون ریال تسهیلات به مستمری بگیران خراسان جنوبی  
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی استان هم در این دیدار از پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به مستمری بگیران تامین اجتماعی استان از ابتدای سال جاری خبر داد.
درویشی با بیان اینکه تاکنون به بیش از ۵۰ نفر مستمری بگیر وام های قرض الحسنه پرداخت شده ، افزود: از ابتدای سال جاری به ۲۰۰ نفر از بیمه شدگان نیازمند و مستمری بگیران میزان ۶۰۰ میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت شده است.
وی با اشاره به پرداخت تعهدات بلند مدت اظهار کرد: در این زمینه طی هشت ماهه سال جاری ۱۶۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: پیش بینی می شود مبلغ پرداختی تعهدات بلند مدت، تاپایان سال جاری به ۲۲۰ میلیارد تومان برسد.
درویشی از پرداخت پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در تعهدات کوتاه مدت خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این میزان تا پایان سال جاری به هشت میلیارد تومان برسد.
وی با بیان اینکه طی هشت ماهه سال جاری، هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت مقرری بیمه بیکاری داشته ایم، افزود: این میزان تا پایان سال جاری به ۱۱ میلیارد تومان خواهد رسید.
درویشی ادامه داد: در حال حاضر ۱۱۰ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی تحت پوشش بیمه ای تامین اجتماعی هستند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار