مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: بر اثر بارش شدید باران و سیلاب، برق 20 روستای استان در شهرستان های بیرجند، نهبندان، قاینات و سربیشه قطع شد.
کد خبر: ۳۷۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 18 February 2017
محمدابراهیم شرکا افزود: برق 15 روستای شهرستان بیرجند در مسیر « بند امیر شاه» بر اثر بارش باران، وقوع سیل و کج شدن تیر برق صبح امروز قطع شد، برق تعدادی از این روستاها تاکنون وصل شده و برای وصل برق بقیه روستاها باید سیل فروکش کند.
وی بیان کرد: همچنین برق روستاهای «علی آباد، خنجوک، چدان، باراز، کلاته سعید و شاخنات» در شهرستان قاینات و برق روستاهای منطقه مختاران سربیشه و روستاهای مسیر قرارگاه محمد رسول الله تا پمپ بنزین مود نیز قطع است.
وی با اشاره به اینکه نیروهای شرکت برق در حال انجام عملیات برق رسانی به این روستاها هستند، افزود: در برخی روستاها به دلیل طغیان رودخانه امکان اعزام نیرو و وصل برق وجود ندارد.
کارشناس پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی خراسان جنوبی هم امروز اعلام کرد: با توجه به خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی، شاهد ادامه بارش باران در نیمه شرقی و برخی از نقاط شمالی استان تا اواخر امشب هستیم.
فاطمه زارعی افزود: با توجه به شرایط جوی استان در 24 ساعت آینده به تدریج از شدت ناپایداری ها و بارش باران از نیمه غربی خراسان جنوبی کاسته می شود.
وی ادامه داد: با توجه به ریزش هوای سرد کاهش دمای هوای استان از هشت تا 13 درجه در 24 ساعت آینده پیش بینی می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار