مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: انعکاس و انتقال دستاوردهای نظام یک ضرورت است.
کد خبر: ۴۲۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 23 May 2017
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر دوشنبه در گردهمائی رابطین خبری ادارات تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: راهبرد روابط عمومی‌ها انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان این که روابط عمومی یک فرصت بسیار مهم و عرصه‌ای است که می تواند در راستای اهداف نظام دینی ما شکل بگیرد، اضافه کرد: روابط عمومی‌ها باید تلاش کنند با الگوپذیری از سیره بزرگان دینی، با نگاهی بر مبنای تقویت ارتباطات و افزایش تعامل با مردم قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: یکی از راهبردها و راهکارهای عرصه ارتباطات و روابط عمومی باید تدوین برنامه ریزی منظم در راستای انعکاس و انتقال دستاوردهای نظام ارزشمند دینی به اقشار مختلف جامعه و در سطح بین الملل باشد تا از این طریق الگویی موفق از نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جوامع اسلامی ارائه دهد.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: روابط عمومی ها سربازانی هستند که با قلم و بیان خود می توانند در جهت توسعه فعالیت دینی و انقلابی تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: در راستای ارتقای جایگاه روابط عمومی یک سری بایدها و نباید هایی می‌تواند سرلوحه خبرنگارها و رسانه ها قرار گیرند که صداقت در گفتار، توجه به مصالح نظام، توجه به حقوق مردم، انتقال مطالبات و انتظاراتی که مردم از حکومت اسلامی دارند و اجتناب از بیان مطالبی که مورد سوء استفاده دشمنان قرار می گیرد از جمله این موارد محسوب می شوند.

وی بیان داشت: بیان نقدهای کارشناسی شده با نگاه رفع مشکلات از محورهایی است که باید توجه روابط عمومی ها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: امروز دنیای ارتباطات همان پیش بینی معروف یک دهکده جهانی را محقق کرده و خبرنگاران با حضور به موقع اخبار را در سریعترین زمان به دورترین نقاط مخابره می کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار