مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله جوانان با توجه به تنوع مطالبات در این حوزه یک کار فراسازمانی و فرابخشی است گفت: وضعیت فعلی وزارت ورزش و جوانان باید تغییر کند و باید به سمتی برویم تا تشکیلات قدرتمند اجرایی در این زمینه صورت گیرد.
کد خبر: ۴۲۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 24 May 2017
محمداسماعیل افضل‌پور شامگاه دوشنبه در جلسه اتاق فکر جوانان با اشاره به موضوع مشورتی احیای سازمان ملی جوانان اظهار داشت: سازمان ملی جوانان مهرماه 89 شروع به فعالیت کرد و در سال 89 با سازمان تربیت بدنی ادغام شد و وزارت ورزش و جوانان تشکیل گردید.

وی افزود: در این مدت سازمان ورزش و جوانان در 2 حوزه فعالیتی این سازمان یعنی ورزش و جوانان تا حدودی به مسئله جوانان پرداخته است اما به نظر می‌رسد این ساختار جدید با چالش روبه رو است و در حوزه مسائل جوانان انتظارات برآورده نمی‌شود یا مغفول می‌ماند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: اخیراً مسئله‌ای مطرح شده است که دولت یک ساختار جدید برای ورزش و جوانان تعریف و اجرا کند که دو بخش ورزش و جوانان از همدیگر جدا شود.

افضل‌پور تصریح کرد: در این زمینه باید از کارهای که با عجله و بدون فکر است پرهیز کنیم و سعی کنیم تصمیمات درست گرفته شود چون اگر این تصمیمات درست و براساس دوراندیشی نباشد زمان را از دست می‌دهیم.

وی گفت: در این زمینه باید طوری فکر و کار شود که اگر می‌خواهیم به سمت تصمیم جدیدی برویم باید بدانیم ساختار آن به چه شکل باید تعریف شود چون در زمینه جوانان مطالبات زیاد و به حق است و قشر عظیم سرنوشت سازی را شامل می‌شود که حتماً باید تصمیم‌گیری‌ها در این زمینه پخته و سنجیده باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی پس از از اعلام نظر سایر این اعضا شرکت کننده در این اتاق فکر در زمینه احیاء سازمان ملی جوانان افزود: باید وضعیت فعلی وزارت ورزش و جوانان تغییر کند نه به معنای برگشت به گذشته بلکه وضعیت جدیدی که به سمتی برویم تا تشکیلات قدرتمند اجرایی در زمینه جوانان و جذب اعتبار بیشتر در این حوزه صورت پذیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار