فرماندار درمیان با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش به عنوان یک راهکار اساسی در مقابله با تهاجم فرهنگی انکارناپذیر است گفت: دستگاه‌های اجرایی از موازی‌کاری برای برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت پرهیز کنند.
کد خبر: ۴۳۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 29 May 2017
محمد بشیری‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش درمیان با تقدیر از حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: بدون شک فرهنگیان نقش به‌سزایی در انتخابات داشتند و یکی از عوامل سالم برگزار شدن انتخابات نیز وجود فرهنگیان با نظم و دلسوز بود.

وی جایگاه آموزش و پرورش و معلمان در جامعه را بسیار رفیع عنوان کرد و افزود: رشد و تعالی هر نظامی در گرو رشد فرهنگی آن است و معلمان به عنوان خط مقدم این جبهه نقش بسزایی در تحقق یک نظام فرهنگی و اخلاق‌مدار دارند.

فرماندار درمیان فضای مجازی ناسالم را یکی از ناهنجاری‌های پیش رو و خطرناک برای جامعه جوان دانست و تاکید کرد: در این میان نقش آموزش و پرورش به عنوان یک راهکار اساسی در مقابله با تهاجم فرهنگی انکارناپذیر است ولی این موضوع نیازمند یک برنامه اساسی و مدون است.

بشیری‌زاده با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات به برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت تأکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی از موازی کاری برای برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت پرهیز کنند.

رشد 30 درصدی رتبه‌های قرآنی در مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی شهرستان درمیان

مدیر آموزش و پرورش درمیان نیز در این جلسه از انتخاب 2 نفر از معلمان شهرستان درمیان از بین 10 نفر معلم برتر استانی خبر داد و اظهار داشت: بیش از 30 برنامه مختلف در ایام هفته معلم در سطح شهرستان درمیان برگزار شده است.

حسین مهرانفر با اشاره به رشد 30 درصدی رتبه‌های قرآنی در مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی یادآور شد: 40 نفر از دانش آموزان شهرستان درمیان در مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی امسال رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

وی از هیئت امنایی شدن دبیرستان شهید سالاری شهر اسدیه خبرداد و گفت: از سال تحصیلی آینده این آموزشگاه به صورت غیرانتفاعی و با امکانات آموزشی بسیار بالا خدمت رسانی خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش درمیان یادآورشد: طرح مشارکت والدین در آموزش و پرورش با ثبات قیمت همانند ادوار گذشته برای مدارس عادی 30 هزار تومان و برای دانش آموزان شبانه‌روزی 150 هزار تومان خواهد بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار