عضو هیئت مدیره ستاد دیه کشور گفت: ۱۰۲ هزار و ۹۸۵ زندانی جرائم غیرعمد در کل کشور طی ۲۷ سال گذشته آزاد شده اند.
کد خبر: ۴۳۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 11 June 2017
سید اسدالله کربلایی غدیر شب گذشته در سیزدهمین مراسم جشن گلریزان استان با بیان اینکه زندانیانی که توان پرداخت دین خود را ندارند فقید و محسن هستند، اظهار کرد: کمک کردن به افراد نیازمند عاملی برای دستگیری خداوند در روز قیامت است.

وی با اشاره به اینکه وسیله نجات اغنیای مسلم در روز قیامت فقرای مسلم هستند، افزود: عده زیادی از زندانیان جرائم غیر عمد نیازمند کمکی کوچک برای بازگشتن به آغوش خانواده هستند لذا مردم خیر می توانند در راستای توشه آخرت خود در این زمینه قدم بردارند.

عضو هیئت مدیره ستاد دیه کشور با بیان اینکه ستاد مردمی دیه کشور از ۲۷ سال گذشته با همت والای شهید لاجوردی تاسیس شد، گفت: از بدو تاسیس ستاد تا کنون ۱۰۲ هزار و ۹۸۵ زندانی جرائم غیرعمد در کل کشور آزاد شده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در ۳۲ استان کشور ستاد مردمی دیه فعال است که ستاد دیه و امور کمک به زندانیان جرائم غیر عمد استان خراسان جنوبی یکی از موفق ترین ستادهای کل کشور شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال در ماه مبارک رمضان ۲۹۰ همایش در قالب کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در کشور برگزار می شود، بیان کرد: از مجموع زندانیان آزاد شده طی ۲۷ سال گذشته تعداد ۴۶ هزار و ۱۶۱ نفر محکومیت دیه داشته اند.

کربلایی غدیر ادامه داد: تعداد ۵۶ هزار و ۸۲۴ نفر از زندانیان آزاد شده جرائم غیر عمد محکومیت های مالی غیر کلاهبرداری شامل مهریه و نفقه داشته اند.

وی با بیان اینکه ستاد دیه در طول خدمت خالصانه خود همواره مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری و مسئولین درجه نظام بوده است، افزود: مقام معظم رهبری به تعداد یاران حضرت مهدی (عج) مبلغ ۳۱۳ میلیون تومان به ستاد دیه کشور جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کرده اند.

عضو هیئت مدیره ستاد دیه کشور ادامه داد: توجه مقام معظم رهبری مهر تاییدی بر روند کار ستاد دیه در کل کشور است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار