رئیس دادگستری خراسان جنوبی تخلفات انتخاباتی استان را ۴۸ پرونده اعلام کرد و گفت: تعدادی از این پرونده‌ها به تهران و مراجع دیگر ارسال، برخی احکامشان صادر و تعدادی دیگر در حال بررسی است.
کد خبر: ۴۴۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 25 June 2017
علیرضا سیفی ظهر امروز در نشست خبری مسئولان دستگاه قضایی به مناسبت هفته قوه قضائیه با بیان اینکه مجموع پرونده‌های وارده به دادگستری خراسان جنوبی در سال گذشته 64 هزار و 866 پرونده بوده است، اظهار داشت: از مجموع پرونده‌های وارده 40 هزار و 530 پرونده در دادگستری و 24 هزار و 336 پرونده در شورای حل اختلاف استان رسیدگی شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از مجموع پرونده‌های وارده تعداد 4 هزار و 996 پرونده در دادگاه‌های تجدیدنظر استان مورد رسیدگی قرار گرفته است، گفت: همچنین 162 پرونده در دادگاه کیفری منجر به صدور حکم قانونی شده است.

صیفی با بیان اینکه در سال گذشته سه پرونده قتل عمدی در استان مورد بررسی قرار گرفته ‌که یک مورد از آن ها منتهی به محکومیت شده است گفت: سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 94 دو درصد کاهش ورودی پرونده‌ها بوده است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 94 حدود 40 درصد پرونده قتل در استان کاهش داشته است بیان کرد: تعداد 36 هزار و 145 پرونده نیز در دادگاه‌های عمومی، حقوقی و کیفری نیز مورد رسیدگی قرار گرفته است.

سیفی با اشاره به اینکه سال گذشته 29 هزار و 114 پرونده نیز در دادسراهای عمومی و انقلاب استان مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: 5هزار و 179 پرونده نیز در دادگاه های انقلاب استان مورد رسیدگی قرار گرفته ‌که عمده آنها مربوط به مواد مخدر بوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار