سرمربی تیم هندبال ساحلی ایران از برگزاری تورنمنتی با حضور تیم هایی از کشورهای پاکستان و افغانستان در طبس خبر داد و گفت: خراسان جنوبی یکی از نماینده های ما در این تورنمنت خواهد بود.
کد خبر: ۴۵۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 08 July 2017
سید حسن افتخاری در گفتگو باخبرنگار از جایگاه ویژه هندبال ساحلی در خراسان جنوبی خبرداد و گفت: ظرفیت های خوب این رشته ورزشی در خراسان جنوبی باعث بوجود آمدن شرایط ویژه ای در هندبال ساحلی کشورشده است.

وی افزود: توانمندی تیم زغال سنگ طبس در این حرکت تاثیر بسزایی دارد و ما بدنبال برگزاری تورنومنتی با حضور کشورهای همجوار در شهرستان طبس هستیم و رایزنی هایی هم با فدراسیون کشورهای پاکستان، افغانستان و با استان های شرقی انجام شده است.

افتخاری حداقل تیم های شرکت کننده در تورنمنت را ۴ و حداکثر ۶ تیم عنوان کرد و افزود: تیم زغال سنگ طبس می تواند نماینده خوبی در آن تورنمنت باشد.

وی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم این برنامه را اواخر امسال و یا اوایل سال آینده برگزار کنیم، مکاتباتی نیز در این خصوص صورت پذیرفته است.

خبرنگار با اشاره به سفر اخیر تاج رئیس فدراسیون فوتبال به شهرستان طبس و قول مساعد برای اختصاص مکانی ویژه برای برگزاری فوتبال ساحلی و داشتن زمینه برگزاری چنین برنامه هایی نظر افتخاری را در خصوص پیگیری وی برای فراهم آوردن چنین امکاناتی در خراسان جنوبی و بویژه شهرستان طبس جویا شد.

افتخاری در پاسخ گفت: انجمن هندبال ساحلی و فدراسیون هندبال در این زمینه کمک می کنند که در طبس سایتی در این زمینه ایجاد شود. زمانی که برای فوتبال ساحلی پیش بینی شود، قطعا امکان برگزاری مسابقات هندبال ساحلی نیز در آن مکان وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به نقش ویژه شهرداری برای در نظر گرفتن برای این ورزش، افزود: مکان های عمومی مثل پارک ها امکان حضور مردم را راحت تر می کند.

وی تصریح کرد: در این زمینه حاضریم مکاتبات لازم را با فرمانداری، شهرداری، استانداری و هر جایی که هیئت هندبال خراسان جنوبی و طبس صلاح بدانند انجام دهیم.

سرمربی تیم هندبال ایران با اشاره به رشد خوب هندبال خراسان جنوبی، افزود: ظرفیت های خوبی در این استان مشاهده می شود و بازیکنان جوان خوبی معرفی شده اند.

وی گفت: سال ۹۴ استان خراسان جنوبی در مسابقات جوانان اول شدند و امیدوارم به مرور زمان این شرایط به شکلی شود که بتوانند نتایج بهتری شاهد باشند.

افتخاری اظهار امیدواری کرد در بحث مسابقات ملی از بازیکنان استان خراسان جنوبی به ویژه شهر طبس استفاده شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار