امام‌جمعه بشرویه گفت: همه تلاش کنند تا امنیت و اقتصاد مردم در همه اقشار و گروه‌های مختلف تأمین باشد و در این راستا به جد باید با مفاسد اقتصادی و پول‌شویی‌ مبارزه کرد.
کد خبر: ۴۵۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 08 July 2017
حجت الاسلام محمد شمس الدین در خطبه های امروز نماز جمعه بیان کرد: مسئله عفاف و حجاب یکی از موضوعات مهمی ست که در جوامع اسلامی ریشه در ایمان و عقاید انسان ها دارد.

وی بااشاره به اقدامات رضاشاه پهلوی در خصوص کشف حجاب و حادثه مسجد گوهرشاد گفت: این اقدامات همه دستور و فرامین انگلیسی ها بود که به جامعه اسلامی ما لطمه های بسیاری وارد کرد.

حجت الاسلام شمس الدین اظهار داشت: تلاش دشمن برای از میان برداشتن حجاب در بین جوامع اسلامی و شعار آزادی از طریق برداشته شدن حجاب در جامعه همه به خاطر نفوذ پیدا کردن در بین کانون های خانواده ها است.

امام جمعه شهرستان بشرویه گفت: امروز دشمن با برنامه ریزی و دقت تمام مسئله کشف حجاب را با شعار آزادی زنان دنبال می کند و این یک تهدید جدی به شمار می رود.

وی بیان کرد: یکی از راه های مبارزه با بدحجابی و توطئه های دشمنان در این خصوص، اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که توسط افراد انقلابی هم اکنون نیز انجام می شود.

حجت الاسلام شمس الدین گفت: برای نفوذ دشمن به یک خانواده تنها کافی است یکی از افراد خانواده حجاب را کنار گذاشته و الگوی غربی را رواج دهد و آن زمان است که متاسفانه پایه های استحکام آن خانواده متزلزل می شود.

امام جمعه شهرستان بشرویه اظهار داشت: حجاب برتر به وسیله چادر است و این حجاب به تحکیم و ثبات کانون خانواده ها کمک شایان توجهی می کند.

وی همچنین به مسئله حفظ صله رحم اشاره کرد و افزود: خداوند متعال در قران کریم به اجرای صله رحم تاکید بسیاری کرده که متاسفانه امروز با وجود فضای مجازی شاهد کمرنگ شدن این موضوع در بین خانواده ها هستیم.

حجت الاسلام شمس الدین در ادامه خطبه های این هفته با اشاره به مناسبت های هفته گفت: برای حفظ اصل نظام امروز باید هوشیار تر از همیشه مراقب دوست و دشمن خود باشیم و هرگز نباید به حرف های دشمن اعتماد کرد.

امام جمعه شهرستان بشرویه بیان کرد: دشمنان اسلام به دنبال منافع خود هستند و باید بدانیم که هیچ وقت برای ملت های مسلمان دلسوزی نکرده و با حمایت های سعودی ها در خاورمیانه به دنبال عملی کردن نقشه های خود هستند.

وی همچنین بااشاره به برخی مسائل اخیر گفت: تضعیف نیروهای نظامی از زبان بعضی از دولتمردان، متاسفانه اقدام درستی نیست و فضای بدی در جامعه به وجود آورد، لذا ما همواره باید قدردان نیروهای سختکوش نظامی و انتظامی باشیم.

حجت الاسلام شمس الدین بیان کرد: اختلافات حزبی و دیپلماسی نباید در سطح جامعه مطرح شود چرا که قدرت اصلی این نظام ملت هستند و نباید با حرف هایی نامربوط به تخریب سپاه پرداخت چراکه اگر قدرت و اقتدار سربازان سپاه نبود داعش در خیابان های تهران رژه می رفت.

امام جمعه شهرستان بشرویه تاکید کرد: ما باید گوش به فرمان ولایت باشیم و در مسیری حرکت کرده که دشمن حتی فکر حمله نیز نکند و این امر تنها با بیداری و هوشیاری همه مردم شکل می گیرد.

حجت الاسلام شمس الدین افزود: امروز امنیت و اقتصاد مردم را در تمامی بخش ها و قشرهای جامعه تامین کرد و در این راستا به جد بایستی با مفاسد اقتصادی و پولشویی ها مبارزه کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار