مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه دشمن از خود ما بر علیه ارزش‌های ما در رسانه‌ها موضع‌گیری می‌کند گفت: بسیج و تفکر بسیجی به خوبی جلوی دشمن ایستاده و دنیا را زنده می‌کند.
کد خبر: ۴۶۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 26 July 2017
به گزارش خبرگزاری از بیرجند، سید محمدحسین زینلی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج کارگری خراسان جنوبی که در کارخانه کویرتایر بیرجند برگزار شد اظهار داشت: پاک‌ترین انسان‌ها در سطح کشور در بسیج نمود پیدا کردند که آثار آن را در عرصه جهانی شاهد هستیم.

وی با اشاره به خصوصیات سپاه افزود: امام (ره) ماندگارترین، کوتاهترین و گویاترین جمله در رابطه با سپاه گفتند که "اگر سپاه نبود کشور هم نبود".

مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد بیشتر به استحکام این کلام امام(ره) واقف می‌شویم بیان کرد: کسانی که با این روندها مخالفت می‌کنند بیشتر افشا می‌شوند.

زینلی با بیان اینکه این افراد نامشان نام اسلامی است تصریح کرد: این افراد بسیار خزنده هستند و به دنبال این هستند که اگر نتوانند ریشه اسلام و مسلمین را از این کشور قطع کنند و حکومت اسلامی را ساقط کنند به حکومت مسلمانان اکتفا شود و گسترش نیابد.

وی خاطرنشان کرد: در دنیا چند کشور اسلامی وجود دارد که در آنجا مسلمانان و با نام‌ها و چهره‌های اسلامی هستند اما از درون و محتواها بسیاری الحادی و بی‌دین هستند.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه دشمن از خود ما بر علیه ارزش‌های ما در رسانه‌ها موضع‌گیری می‌کند یادآور شد: خوشبختانه ملت ما و بسیج بیدار هستند.

زینلی با اشاره به سخن امام (ره) اظهار داشت: بسیج و تفکر بسیجی به خوبی جلوی دشمن ایستاده و دنیا را زنده می کند و سپاهی است که همه را مدیریت می‌کند  و تا ظلم است مبارزه هم است و تا مبارزه است ما نیز هستیم و تا سپاه است ما خواهیم ماند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار