مدیرکل بیمه ایران استان ایلام گفت: به مناسبت ۸۵ امین سالگرد تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران جشنواره شگفتانه تخفیفات بیمه ایران از ۱۵ آبان تا ۱۵ آذر به مدت یک ماه آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 06 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛ عیسی میرزایی اظهار داشت: بیمه ایران در طول یک ماه ۱۵ آبان ماه تا ۱۵ آذر ماه سال ۹۹ در رشته های مختلف بیمه ای نظیر بیمه حوادث، مسوولیت، حوادث و آتش سوزی و سایر رشته ها از ۱۰ درصد تا سقف ۵۰ درصد به مشتریان خود تخفیف می دهد.

وی یادآور شد: در تخفیفات شگفتانه بیمه ایران بیمه آتش سوزی با ۵۰ درصد و بیمه عمر و حوادث حافظان سلامت با ۱۰ درصد بیشترین و کمترین تخفیف بیمه ای را به خود اختصاص می دهند.

میرزایی افزود: همچنین بیمه ایران در رشته بیمه حوادث تاسقف ۴۰ درصد، بیمه بدنه اتومبیل ۳۵ درصد و بیمه حمل و نقل کالا تا سقف ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است.

مدیرکل بیمه ایران تاکید کرد: بیمه ایران در طول یک ماهه تخفیفات خود در سایر رشته بیمه نظیر بیمه درمان گروهی تا سقف ۲۰ درصد تخفیف اعمال خواهد می کند.

وی گفت: در پایان جشنواره شگفتانه بیمه ایران به افرادی که از این طرح استفاده کرده به قید قرعه هدایای ویژه ای اهدا می شود.

رشد ۳۲ درصدی صدور بیمه نامه استان در شش ماه نخست سال ۹۹ مدیرکل بیمه ایران در ادامه از رشد صدور بیمه نامه رشته های مختلف بیمه ای در نیمه اول سال ۹۹ خبر داد و افزود: در شش ماه اخیر ۱۴۹ هزار ۹۵۴ فقره بیمه در رشته ای مختلف بیمه نظیر بیمه ثالث،سرنشین اتومبیل، بدنه اتومبیل، مسوولیت،آتش سوزی، مهندسی و درمان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد رشد بیمه نامه ای در استان ثبت شده است.

میرزایی افزود: با توجه به اینکه رشته اتومبیل رشته پراستقبالی است و هر ماشینی باید برا اساس قانون و بصورت اجبار بیمه نامه ثالث داشته باشد به همین خاطر رشته ثالث بعنوان یک رشته استراتژیک تمام نگاه صنعت بیمه را به خود معطوف ساخته است.

وی با اشاره تعداد شعب بیمه ایران در استان افزود: دو شعبه اصلی بیمه ایران در استان فعال است که یک شعبه ستادی در شهرستان ایلام وشعبه دیگردر شهرستان مهران به مردم خدمت ارایه می‌دهد.

میرزایی اضافه کرد:بیمه ایران استان ایلام دارای ۷۰ نمایندگی حقیقی فروش بیمه نامه و خدمات بیمه ای و ۳ شرکت خدمات بیمه ای که در استان است. وی تنوع در رشته های مختلف بیمه ای، برند بودن، تسریع در پرداخت خسارت و مردمی بودن را از ویژگی های بارز بیمه ایران برشمرد و افرود: بیمه ایران به دلیل دولتی بودن،ضمانت و تعهد اجرایی بسیار بالا در ارایه خدمات بیمه ای برای مردم استان بوده و قابل قبول و مورد اطمینان است./ع

 

 

 

ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار