فرماندار سنقرو کلیایی گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، توجه به اقتصاد دانش بنیان، افزایش بهره وری، هدفمند سازی یارانه ها در جهت تولید و اشتغال و کاهش مصرف انرژی ضروری است.
کد خبر: ۴۰۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 09 April 2017

به گزاش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنقر و کلیایی یاور محمدی در جلسه شورای اداری سنقرو کلیایی افزایش مهارت و تولید ثروت را لازمه ارتقاء بهره وری دانست و گفت: رویکرد برون رفت از مشکلات اقتصادی و بیکاری، اقدام و عمل در راستای تحقق تولید و اشتغال است و تولید بدون در نظر گرفتن چرخه فروش و صادرات محصولات آن ، نتیجه بخش نخواهد بود.

وی با بیان اینکه برنامه پنجساله ششم کشور در بحث سرمایه گذاری، یک عدد بسیار بزرگی است گفت: بایستی با همکاری و هماهنگی، نهایت سعی و تلاش خود را در راستای جذب وحمایت از سرمایه گذار به کار گیریم.

فرماندار سنقرو کلیایی خدمات دولت یازدهم در حوزه های مختلف(کاهش تورم-گازرسانی گسترده درمناطق روستایی-کاهش هزینه های درمانی مردم-پرداخت مطالبات فرهنگیان وبازنشستگان -آبرسانی روستایی-پوشش بیمه درمان درسطح گسترده -ثبات دربازاروتزریق تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد ونیمه راکد -ساماندهی نظام مالی کشور-تکمیل راه آهن غرب کشورو....را تشریح کرد  و خواستاراطلاع رسانی این خدمات را توسط دستگاههای ذیربط درحوزه های سلامت، گاز، آب وراه به روستاها، عمران شهری و...شد

محمدی با تاکید بر اهمیت همکاری ادارات با ستاد انتخابات بخصوص در بحث تامین خودروگفت:ملاک برگزاری انتخابات، قانون است و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار سنقرو کلیایی با تشریح توطئه های دشمنان در ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در منطقه گفت: ایجاد فضای پویا و شادابی در جامعه و جلوگیری از اختلافات قومی و جناحی ضروری است و نباید اجازه دهیم دشمن از اختلافات ما سوء استفاده نماید.

وی از دست اندر کاران ستاد تسهیلات سفر و دستگاههای امنیتی و انتظامی که در ایام نوروز فضای شهرستان را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده کردند قدردانی نمود.

امام جمعه سنقر کلیایی هم از مسئولین خواست تلاش خودرا در راستای به نتیجه رساندن تولید و اشتغال با اقدام و عمل جدی به کار گیرند.

حجت الاسلام صفدری تشکیل کار گروه تولید و اشتغال در شهرستان را توسط دستگاههای ذیربط با محوریت فرمانداری مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری 2 انتخابات در کشور هستیم گفت: انتخابات یک عرصه رقابت است و نباید این رقابت به تضاد و دشمنی تبدیل شود و موجب زیر سوال رفتن نظام گردد.

امام جمعه سنقر گفت: در انتخابات آنچه را که اکثریت مردم تعیین خواهند کرد باید بپذیریم و تابع قانون باشیم تا آینده بهتری پیش ر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار