هنرمندان و اعضاء صندوق هنرمندان تا 10 مرداد فرصت تکمیل فرم های ثبت نام بیمه تکمیلی ویژه سال 1396 را دارند.
کد خبر: ۴۶۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 17 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه؛ طبق شرایط اعلام شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نام نویسی بیمه تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از سوی صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه نگاران و هنر مندان برای سال جاری آغاز شده و هنرمندانی که دارای کارت عضویت در صندوق هستند و دارای بیمه تکمیلی نمی باشند می توانند نسبت به تهیه فرمها اقدام و ثبت نام کنند.

کلیه اعضا صندوق و کسانی که از سوی این صندوق بیمه شده‌اند می‌توانند تا دهم مردادماه  جاری به دفتر  صندوق حمایت از هنرمندان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  کرمانشاه مراجعه نمایند.  

طرح امید(سطح 1): شامل خدمات اصلی بیمه تکمیلی و با هزینه سالانه 60 هزار تومان برای هر عضو، پیش بینی شده است که می تواند خدمات اصلی را با حداقل هزینه پوشش دهد.
طرح آرامش(سطح 2) نیز که با افزایش خدمات و سقف تعهدات بیمه و با قیمت کمتر از سال گذشته همراه بوده است. (30/000/000ریال)

طرح رفاه(سطح 3) نیز که برای دریافت بالاترین سطح خدمات طراحی شده است، بیشترین  امکانات را به کسانی که طرح را انتخاب نمایند، ارائه می نماید. (5/400/000ریال )سهم پرداخت صندوق در طرح  های مذکور در جدول ذیل ارائه شده است که با احتساب تخفیفات عمده (بیش از 50 درصد) و یارانه تخصیصی صندوق اعتباری هنر(میانگین حدود 70 درصد) جدول سهم پرداخت حق بیمه اعضاء به این صورت می باشد؛انتظار می رود، به لحاظ اهمیت فوق العاده موضوع، دستور فرمایید همکاران ذیربط در نهایت دقت و سرعت نسبت به اطلاع رسانی به متقاضیان اقدام نمایند.

لازم به یادآوری است تنها اعضاء صندوق با داشتن بیمه پایه و یا کسانی که از طریق این صندوق تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، مجاز به ثبت نام و استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی می باشند. لذا متقاضیانی که شرایط لازم برای عضویت را نیز دارند پس از 
طی مراحل عضویت می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

زمان ثبت نام بیمه درمان تکمیلی از روز  دوشنبه (19 تیر 96 لغایت 10 مرداد 96 ) می باشد. 

لازم به ذکر است تمامی اخبار و شرایط ثبت نام از طریق تارنمای صندوق اعتباری هنر به نشانی: www.honarcredit.ir قابل دسترس می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار